Utbildad manikyrist

Ja. Äntligen! Skönt att första delen är avklarad. Fick MVG på teorin och VG på praktiska. Blev lite nervös och gjorde några fel så där av mitt vg. Nånå, får vara glad att det gick så pass bra iaf :) nu fortsätter jag vandringen mot nagelteknolog. Spännande.

Slutade efter provet idag vilket gjorde att jag hade ganska mkt tid över så jag blåste till Haparanda. For på rajalla och kika och sedan Ikea. Köpte inte alls mkt men dödade några timmar iaf :) de är de som är så trist och vara borta, de är så tråkigt på kvällarna :(

Tur att man är så pass trött på kvällarna så man har ganska lätt och somna. Sovmorgon imorgon till kl 10. Fan vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback