Manikyr

Är åter igen i Kalix. Känns som att jag är här hela tiden nu.. Kul med utbildningen för jag lär mig så jäkla mkt, men så trist och vara hemifrån :( bor just nu på vandrarhem. Skönt att jag inte är ensam. Är ju egentligen fruktansvärt mörkrädd när jag är ensam och för varje okänt ljud så kryper det i kroppen på mig, så detta är verkligen en prövning. Hatar dessutom att vara ensam hemifrån, töntig som man är ..

Manikyren då? Har slutprov imorgon. Både teori och praktik. Är väldigt nervös!!! Har pluggat lite mellan varven medans jag kollar hockey. Varför väntar jag alltid till sista sekund och när jag väl har provet framför mig så ångrar jag att jag inte la ner mer tid. Nånå får avvakta tills imorgon innan jag vet om jag gjort tillräckligt :) får jag minst G imorgon så kan jag iaf kalla mig utbildad manikyrist. Kryper sakta men säkert mot färdig nagelteknolog.

Ojoj vilket babblande. Men ibland får man. Om inte annat så är de ju alltid kul och kolla sina gamla inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback