Flera bollar i luften

Just nu känns de lite stressigt. Jag har tusen grejer i huvudet. Dels så är jag hälsoinspiratör på jobbet, vilket innebär möten och engagemang. Vilket är jättekul. Sen har jag börjat jobba heltid igen (fm denna vecka) dock fast knät ännu inte känns helt hundra. Sen går jag ju dessutom nagelutbildningen på fritiden/ledigveckorna. Och på dom ska jag hinna att både vara i Kalix på lektion samt få ihop praktik-timmar och dessutom plugga inför varje slutprov som kommer med jämna mellanrum. Har också börjat gå på starta eget info för att få lite kött på benen. Har även idag varit och lämnat blod så mitt huvud är lite tungt. Och alldeles nyss gjorde jag klart min deklaration som man alltid drar in i det sista. Nå!!! Fan vad skönt att få skriva av sig. Dock är inte denna dag över. Ska ännu färga håret och duscha. Eller kan jag göra det imorgon? Dock så är det full rulle då också eftersom A fyller år = baka tårtor, serva med fika och dessutom vara social :) nämnde jag att jag har hunnit städa idag också? Ibland förundras jag över mig själv. Om man nu får säga så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback