problem

När man har ett problem så kan jag sitta och googla hur länge som helst, rätt eller fel? Dock så är man ju säker på att man har allt eftersom det alltid verkar stämma in så bra på det man känner. Nu är det så här att jag har varit konstant trött i ca 4 månader. Har hela tiden tänkt att det är för att det är mörkt, jag har tränat för lite osv osv.. Men har verkligen gjort allt för att försöka göra det bättre. Alltså ändrat kost vilket har resulterat i -10 kg(wohoooo till mig) tagit tag i träningen, det har blivit ljusare ute men jag är tamefan lika trött oavsett. Spelar ingen roll om jag sover 4 h eller 10 h, jag är lika trött oavsett!! Saknar verkligen mitt pigga jag. Känner mig inte som mig själv. Dessutom så drömmer jag hela tiden när jag sover och det är aldrig nå bra drömmar vilket betyder att jag alltid vaknar i skräck...... FAN vad less jag är. Kanske dags att ringa farbror doktorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback