Ma problems

Ja. Tog alltså mig i kragen och ringde läkaren, fick åka och lämna prover och sen doktorbesök. Sen ännu mer prover. Och har ännu inte fått veta något förutom att B12 var lågt. Han hade ju dock sina teorier men ville vänta på ytterligare provsvar. Fick iaf vitaminer och nå piller som verkade lugnande så att jag sover bättre. En liten "snabb botning" tills vi får veta verkliga orsaken. dock har han inte hört av sig än.. Kan iofs säga att jag vet inte om det är vitaminerna eller tabletterna som gör att jag känner mig lite piggare. Är det för att vitaminerna gör sitt eller tabletterna gör att jag får börja ta igen mkt förlorad sömn? Jaja nog tjatat om det. Var bara tvungen och skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback