oh snap!

Vilket nyår. Massa trauma som vanligt. Men vad hade man annars väntat sig? Va? Tro att man kan få endast ett roligt och spännande nyår? Äh, det finns inte. Det är ALLTID något som går fel. Men hur som helst så var det väldigt trevligt tills detta trauma infann sig. Vi käkade ju också som vanligt hos mamma och pappa på em/kvällen. FAAAAN vad jag älskar fondue (stava?) det är så jävulusiskt gott. Trist bara att man endast äter det 1 gång per år, måste bli oftare från och med detta år!

Just nu har jag EM, yeeeey. Eller nä. Gillar inte detta osociala schema, dock så är det ju ganska bra betalt och ändå rätt så okej. Jobbar helgen också vilket är mindre okej men sen är det ju ledigvecka, lovely. Ska ta tag i en grej jag har beställt, ska se om det blir bra. Isf lägger jag ut bild och berättar vad, törs inte innan jag har provat, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback