hej hopp

Idag blev det en massa internet-shoppande, fyy på mig själv. Fast ibland måste man ju faktiskt få det. Jag gjorde en egen väggtext som jag ska sätta på en tavla med ett hjärta. Låter inte så speciellt men de är ett litet projekt som jag tror kommer bli fint när det är klart. Tavlan ska sen hänga i vardagsrummet =) Har också förbokat ett par timberland mukluk så längtar verkligen tills dom kommer. Jag längtar faktiskt lite till snön också. Fast ändå så är hösten så himla mysig, man får sätta stora halsdukar och lite varmare jackor och stövlar. Älskar mörker trots att jag är dö rädd för det, logiskt ??? Jag fyller år på hösten och de är ju alltid roligt, kul att tända ljus på kvällarna och mysa. Hatar dock att Anton är på älgjakt i ca 3 veckor och är då bara hemma stundvis, så då är jag helt ensam hemma. Får rysningar bara jag tänker på det. Hade det varit ljust dygnet runt så hade det inte varit nå läskigt alls att vara ensam hemma. Jag kan nog erkänna att jag är mörkrädd när jag är ensam. Fast det är ju iaf en himla stor fördel med att bo i lägenhet, det är ju alltid någon som är nära en och det är ju ett plus ;P

nu blev det en lång text. creds till er som orkar läsa =)

Kommentarer
Postat av: Jennie :)

Köpte ett par mukluks förra året och det är fan de bästa köp jag gjort! Så otroligt sköna och varma :)

2011-09-01 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback