hard work

Jaa, dessa nattveckor. Man gör inget vettigt på helgerna förutom sover, jobbar och äter. Kan iofs vara skönt ibland..

Har inte så mkt att skriva om vad jag har gjort för som sagt så har mina dagar bestått av endast några få aktiviteter :P Dock så har jag ledigvecka snart och det ska bli sååå skönt. Har inte planerat in något speciellt förutom att jag verkligen måste tvätta hemma, de bara väller över i korgen :( Bio på antingen måndag eller tisdag, jägarna 2. Det är ju nästan ett måste att se den när man bor här uppe.

Förresten så fyller jag år om 15 dagar, jag längtar som ett barn. haha. Dock inte till presenterna eller något sådant löjligt, utan att man får träffa alla och man sitter och surrar och äter gott. Dessutom så blir de kanske lite fest. Om jag orkar ställa till med något. I så fall så hade jag tänkt bjuda på mammas supergoda tacopizza, vitlöksbröd, sallad, nån sås och något som är alldeles givet; bål såklart. På måndag blir de nog smörgåstårta och lite annat smarrigt. mmMmMMm längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Glittercat <3

sv: det är toppen :) händer ikväll då? <3

2011-09-04 @ 19:07:31
URL: http://glitterheartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback