en hel del

Det har hänt en del grejer. Jag har blivit ett år äldre och Anton har blivit morbror. Vi har betalat bort allt på resan till Stockholm osv.

Kan väl börja med min födelsedag och födelsedagsfest.. Var iaf ett helt gäng på lördagen och min tacopizza med tzatsiki (stava??) och sallad och vitlöksbröd. Väääldigt gott. Sen gjorde jag ju en bål också och den blev jätte god den med. Sen spelade vi lite ölspel och sånt tills det var dags för krogen. En riktigt lyckad kväll faktiskt. Sen på måndag kom massa folk förbi och fika. Hade ju gjort smörgåstårta och en vanlig tårta osv. Riktigt trevligt när man får träffa så mkt folk som man annars kanske inte träffar så ofta. Fick dessutom jätte bra presenter. Massa presentkort till köpmannaföreningen, helt perfekt när jag ska köpa min vinterjacka. Fick många vackra blombuketter och sen fick jag en chiliblomma också, kul.

Anton har blivit morbror till världens sötaste Tova. Hon är helt underbar och jätte myysig. Hon föddes den 14 september. Kommer bli så kul när hon blir lite större och man kan busa med henne och så. Sen hennes dop och det, kul =)

Snart åker jag och min bästaste Emelie till Stockholm och gör stan osäker;p.. Vi flyger till Stockholm på fredag morgon, ladies night och efterfest på kvällen. Sen har vi hela lördag och söndag på stan och gissar att man checkar läget på kvällen på lördag någonstans. Kommer bli sååååå kul. Riktigt skönt att allt är bokat också; biljetten till ladies night, flyget och hotellet. Nu behöver man bara shoppingpengar med sig =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggen ser mycket bättre ut! :)

2011-10-07 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback