bilruta

Ja. Snart handlar alla mina inlägg om mina bilrutor. Haha. På måndag byter jag min fjärde ruta på lite mer än 1 år. Dock så är det inte mitt fel att den ska bytas nu igen. Det var tydligen fabrikationsfel på den. Den första rutan någonsin som hade det felet om min. Känns stabilt. Varför ska alltid jag olycksdrabbas med dessa rutor??????

När dom bytte rutan sist så märkte jag att det var något konstigt med den. Vägen typ ålade sig eller vad man ska säga, kändes som att man hade progressiva glasögon på sig. Blev helt snurrig i bollen av den. Tur att jag tog mig till glasmästaren trots att jag inte visste om jag vågade. Kände sig helt kokko och komma med något sådant fel. Han skratta först när jag förklara men sen när han fick se den så var de glasklart att något var galet med den. Så då fick man bevisat att man inte var kokko, iaf inte när det gällde den här saken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback