ojojoj

Long time, no see. Har verkligen tappat helt det här med bloggen. Känner nästan aldrig för att sitta och glo på datorn något mer. Ibland bara om man har tråkigt. Och för att beställa kläder förståss ;P Idag har vi haft kurs från 08 i morse och jag jobbar em så till 22.00. fyy fan. Detta är bara början, har 2 såna skift kvar i veckan, sen fredag bara vanlig em och sen lördag-söndag 12h skift. Jaja, det ska man ju överleva. Ledigveckan kommer ju sen =) Såklart så är den helt övertrasserad med aktiviteter. Inte undra på att dom bara springer iväg. Ska iaf fira Sanja som fyller år, ska till frissan, bilen ska tvättas och vaxas, ska till kiruna på torsdag och lämna bilen på service. Sen är det fredag och snabbt som fan så är det lördag och då är det Halloween. Inte en lugn stund får man. Blir så himla mkt utgång nu på höst/vinter-sidan. Farbror 50 år, farfar 70 år, släkting 30 år, julbord, juldan, nyår osv..


På torsdag kommer jag få min livs dom. Längtar som fasiken. Försöker att inte hoppas men det är ju omöjligt att inte göra det. Dock så är det jävligt jobbigt om det inte blir som man vill, så jag försöker verkligen att tänka negativt så man kanske blir positivt överraskad på torsdag då ;P så nu är det bara och hålla tummar och tår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback