sickness

Jag är sjuuuk. Fan vad det suger. Har kollat alla avsnitt på de serier som jag har haft kvar. Nu då? Hur ska man kunna bli trött till kvällen när man degar hela dagen? Det suger att vara sjuk, har jordens halsont så kan knappt äta, igår hade jag feber, idag när jag vakna så var munnen torr som en öken och läpparna helt såriga. Hojja vad det är synd om mig :(

En bra sak är ju iaf att jag har hunnit beställa 3 julisar. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Börjar bli klar med de flesta som jag ska köpa åt, inte illa med tanke på att det inte ens är december =) Så jäkla skönt och göra bort sånt här lite då och då, dels för att man slipper bli fattiglapp på en gång och nu kan man ju verkligen köpa det man vill, och inga "sista-minuten-julisar". Måste bara bli frisk så jag kan ge mig ut på stan!!! Har några grejer där också och köpa. Vad ger man förresten till sin kille ? Som man har varit tillsammans med i 7 år ?? Känns ju som att man har hunnit ge de flesta julklapparna. men men. Får klura lite till


Kommentarer
Postat av: Cecilia

en upplevelse kanske? ;b

flyga luftballong eller hoppa bungyjump?

eller bara en hejdundrande spaweekend nånstans? :)

2011-11-30 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback