Mån-dag

Idag är det verkligen mån-dag. Såg ni månen?? Alldeles gul och böjd, såg precis ut som en banan=)

Ja och nu har EM-veckan kickat igång. Snart är första dagen avklarad. Är ledig helgen så det är ju absolut ett plus. Sen fick jag nu godkänt att vara ledig natthelgen, så nu är det väääldigt många veckor tills jag har jobbhelg igen..

Idag har jag varit på en prommis med Silla, vilket har resulterat i halsont. Får verkligen hoppas att det går över tills imorgon, inte alls kul när man knappt kan äta. Plus att jag säkert kommer få ännu mer träningsvärk, känns som att jag har haft det varje dag i 2 veckor nu. Har förresten också hunnit julpynta idag, tycker att det är ett onödigt ont. Ganska jobbigt och göra det faktiskt, fast när det väl är gjort så är det ju riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback