ett jävla dilemma

Vi har chans att få byta till en större lägenhet. Men jag är kluven. Fan får alltid ångest över sånt här. Älskar ju faktiskt våran stora 1a, den är så jäkla mysig med sina gamla skjutluckor i köket, snedtaket i sovalkon, duschen som är ett stort "duschrum" och separat toa, 2 stora förråd i köket osv. Men fan.. 3an där hade ju också sina fördelar. Dels så var den ju såklart större än våran etta, dock inte lika "öppen" och absolut mkt mindre kök än vårat, får nog inte ens plats med vårat köksbord och 6 stolar. Den hade iofs ett extrarum, vilket  jag veeeeerkligen vill ha. Då får jag ju mitt syrum, vi får bra plats till våran frys och defintivt plats för en till. Våran hall är också skit stor med tanke på att det är en 1a, helt perfekt för garderoberna och så.. 3an hade mkt mkt större sovrum, men behövs det verkligen? Oh myy... Det är så himla mkt och tänka på, kan ingen ta ett beslut åt mig och sen försäkra mig om att jag kommer vara nöjd????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback