aj aj aj

Har ont i heeela kroppen. Träningsvärk här och där och sen igår när jag sopade av bilen (jäääävlar vad mkt snö det har kommit!!!!) så skulle jag gå runt bilen så råka jag slå knäet i dragkroken, fy fan vad klantigt och vad ont det gjorde. Har jordens blåmärke idag, not nice.

Jaha igår så var jag och hjärtat bara hemma och tog det lugnt, inte vanligt med andra ord. Vi/han brukar vara i stugan på helgerna eller så jobbar jag. Hade nog inte varit hemma men med tanke på att han har jour så blev det så. Han blev förresten utringd i morse, 5 minuter innan hans jour skulle sluta.. otur.

Förresten så blir det här mina andra vita helg. Låter som att jag är värsta alkisen, men brukar ju faktiskt bli att man går ut nästan varje helg när man är ledig. Men inte nu, riktigt skönt.. Är inte alls avis på alla som ska på snöyran i helg. Dock nästa helg så fyller min farbror 50 år så då blir det fest för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback