night

Har nattvecka igen. Känns som att jag alltid har det!! Fast de brukar ju gå rätt så fort iaf. Nästa vecka ska vi ju trots allt till Turkiet så när de känns lite jobbigt så är de en bra sak att peppa sig med. Plus att man får jobba helgen och de märks verkligen på lönen att man går skift och inte dagtid.

Helgen då? Blev utgång på lördag med några kära vänner. Var väldigt kul, tills de blev trauma. Men jag är inte förvånad för de blir alltid trauma. Var iaf mkt folk ute och så, de är väl alltid roligt? Man får träffa lite olika människor. Fredagen spenderades hos Torra med hjärtat och E, såg nån film och bara tog de lugnt. De är faktiskt skönare att ha sådana dagar också.

Idag har vi varit och fikat hos morfar, han fyllde 67 år i söndags men hade fika idag för de passade sig mkt bättre. Anton jobbar som ett jehu nu när de är repstopp, har inte sett han på 2 hela dagar. Hoppas han har kortare pass imorgon så man iaf hinner ge han en kram och prata face-to-face..

Imorgon (är ju egentligen idag eftersom kl är efter 00.00) så ska jag till kiropraktorn igen. Behövs verkligen. Längtar redan för de är så skönt för kroppen och gå dit. Men mest av allt längtar jag till sängen, de är ju bara 5,5 h kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback