lovely

Idag fyller min fina vän Emelie år!!!!! Har dock inte sagt grattis åt henne ännu eftersom hon har en tendens att sova ganska länge så jag vill inte väcka henne =)

Solen håller på att titta fram nu. Dock är de ännu ganska mkt moln men solen vill fram så den kommer säkert lite senare =) Är avis för att mamma och dom får vara på den där loppisen, brukar alltid hitta något fint där. Men då får jag vara på jobbet istället och tjäna pengar och de är ju inte helt fel..

Idag jobbar jag till kl 18 sen blir de att åka förbi Emelie och fika sen hem och sova. Sen gör jag mitt sist skift imorgon innan ledigveckan så de känns ju bra. Sen jobbar jag bara nattveckan och sen åker vi utomlands.. längtar som en galning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback