jahaja

Ja.. Vet inte ens vad jag ska skriva om. Har väl inte hunnit hända sådär speciellt mkt. De har varit påsk och valborg. Påsken firades i ritsem och valborg firades hemma. Har hunnit vara hos kiropraktorn. Tydligen så fanns de "en hel del att jobba med". Skönt är de iaf att vara där så man får rätsida på vissa saker.

Idag har jag varit och lunchat med Lina, väldigt roligt. Inte ofta man får chansen att träffa den donnan :( Den här veckan har jag EM. Ganska trist för man blir så oscial, men annars rätt okej =) Sitter och drömmer mig bort, har kollat lite på hms hemsida också på saker som jag vill ha till sommaren och framför allt Turkiet. Nu är de inte alls länge kvar :P

Trist att jobba till helgen när min fina vän E fyller år. Men tur att jag hinner åka dit och fika iaf =)


En timme kvar sen blir de att åka hem och hänga lite tvätt och framför allt sova. fasiken så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback