its always sunny in aitik

nästan iaf.. I helg har det varit väldigt soligt och skönt.. Dock så blåser de ganska kallt men man blir så glad av solen.

Om några timmar har jag ledigvecka och de känns ju bra. Måste ta mig tid att tvätta bilen i veckan om de är fint väder. Den är jätte skitig:( Undrar vad som händer mer? Tänkte ju iaf hinna göra dom där vanliga ledigveckors-sysslorna, d v s städa, dona och tvätta. Hade behövt ta lite hand om mig själv också. Ni vet, raka benen, färga ögonbrynen osv osv. Sånt som inte är sååå kul men väldigt välbehövligt.

Försöker komma på något vettigt att skriva men huvudet står stilla. Ska iaf och äta hos mamma idag efter jobbet. De blir bra för de är så jäkla jobbigt att laga mat när man har jobbat 12 h och kommer hem på kvällen och är skit hungrig. Förresten, fan vad glad jag är att de har kommit en ny radiokanal 106.5.. Spelar gamla rock klassiker. Den har gått nonstop här på jobbet hela helgen när vi har jobbat och dom har inte spelat EN ENDA samma låt. Annat är de med 105.2, dom har typ 10 låtar på repeat. Så den här kanalen gillas!!!

Håller förresten på att fundera på en ny tatuering. Vet vars den ska sitta men har inte riktigt bestämt texten ännu... Jaaa de blir nog en till text. Snart kanske kroppen ser ut som en bok ;P Men de är ju trots allt min kropp så då har man turen att man får bestämma helt själv =) Bryr mig inte vad andra tycker, de är ju jag som ska dras med det. Men iaf, då är ju frågan... Ska man boka tid här i stan eller kanske nån annanstans????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback