hej där

Idag har jag varit slöare än slöast. Eftersom Anton var sjuk idag så har vi bara legat och degat. Vaknade halv 2 och kände att de var på tok för tidigt så vi somnade om till 16.10 då jag hade ställt klockan. Riktigt skönt var det. Har inte alls mkt att berätta förutom de vanliga; längtar till nästa lördag och snart slår klockan över 12 och då är de bara 7 dagar kvar. De som kommer bli så speciellt med den här resan är ju såklart själva resan, men sen är de en annan grej också som vi kommer göra som jag har sett fram emot otroligt mkt. Kommer bli helt perfekt. Snart får jag börja packa också =) Var på apoteket och köpte lite mer solskydd samt sån där kylande gel om man skulle bränna sig.

På söndag blir de fika hos svägerskan annars blir de en mkt lugn helg. Sova, äta och umgås lite med Anton är nog allt som kommer hinnas med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback