där steg läsar-siffrorna

kul att folk blir mer intresserade bara för att man säger att man har en hemlighet, haha =)

Idag har jag inte gjort mkt kan jag meddela. Har varit hos kiropraktorn och sen har jag bara varit hos mamma och dom och tagit det lugnt och sen var de dags att åka på jobbet. Hann iaf träffa Anton i 20 minuter och de var ju kul, har inte sett han sen i söndags ;(

Eftersom vi har fått nytt schema på jobbet så betyder de att vi får kanske 2 extra semesterdagar. De är ju najs. Alltid bra att ha så man kan ta när det behövs =) Funderar om jag kanske ska ta en dag på söndag? Eller så inte. Får se. Hade varit skönt att ha ledigvecka redan på söndagsmorgonen.

Blir alltid så stolt över mina inlägg, dom är verkligen sååå intressanta.. nae inte riktigt, men gissar att mitt liv kanske inte är så spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback