tisdag

Detta är en vanlig tisdag. Förutom att igår började jag på skift igen. Tillhör sk4 nu för tiden ;P

Har varit och bytt ut våran soffa idag eftersom den vi hade innan gick sönder. Så nu sitter jag i min helt nya soffa. Den är skööön. Ska kolla reprisen av BB i den idag sen ska jag hämta Emelie och så ska vi åka och fika.

Har förresten aldrig haft så ont i ryggen som igår och idag. Har skumpat på en skoter i söndags och ryggen gick typ paj. Har fått försöka kurera den med massage, tigerbalsam och spikmatta. Den blev faktiskt lite bättre till idag.

Snart kommer min X10 som jag har beställt från netonnet. Skulle ta max 5 dagar så senast på fredag borde den vara här! Snart kommer min älskling (bilen alltså, hehe) och de ska bli så jävla kul och skönt. Fatta att sätta sig i en helt ny bil och veta att det är bara ens egna och de är ingen annan som ägt den innan.

Har bokat stuga i Ritsem i helgen så de blir nog mysigt. Än så länge är vi 7 st som ska dit.. Hoppas bara på solsken och väldigt varmt!!!  

Kommentarer
Postat av: jennie

Åh vad kul m ny bil!! Vad blir det för någon? :)

2011-03-22 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback