sjukling

Var till läkaren idag, sjukt less på att vara sjuk. Visade sig att jag hade virus eller nått i kroppen och bihåleinflammation igen. Får jag de igen inom 3 månader måste dom skallröntga mig eftersom jag har haft de 2 ggr på 2 månader. Läkaren sa att jag var tvungen att sjukskriva mig minst 1 vecka så de blir inge mer EM-jobb för mig :/ inte kul alls, fast dock bättre att vila så man bli frisk nångång. Fick en ordentlig kur med pencillin och sånt iaf som ska hjälpa på traven.

Ringde bil-gubben idag och frågade när min pärla kommer. Tydligen så har den kommit dit inatt men dom behöver några dagar på sig att fixa till de sista så förhoppningsvis får jag hämta den nästa vecka. De blir najs..


Nu lite mat och alla mina tabletter sen blir de att ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback