ritsem

Ja då har vi varit i Ritsem i helg. Jag Anton Sanna Danne Emelie Torra och mamma och pappa. Var faktiskt riktigt roligt och trevligt att vara där. Synd bara att vädret inte var på topp hela tiden. Har åkt mkt skoter och grillat och fiskat lite. Det är alltid skönt att komma bort ett tag fast dock mkt skönare att komma hem.

I veckan har jag EM. Tänkte att fan vad skönt med sovmorgon. Jo tjena.... då håller dom på att repa i en lägenhet så dom håller alltså på att såga, spika, skruva, köra med cirkelsåg.. ja you name it. Fy fan vad irriterande. Det finns ju en regel att det ska vara tyst efter klockan 10 på kvällen. De borde väl vara samma på morgonen. Man borde vara tvungen att vara tyst innan klockan 10 på morgonen. Vem är de som säger att jag vill vakna kl 7 bara för att någon annan är vaken? Samma som folk inte vill bli väckta på kvällen. Hojja för att bo i lägenhet.

Nå nå de är inget att göra åt nu. Ska till vårdcentralen imorgon och se om jag har nån infektion eller nå i kroppen.. Håller på att bli tokig, har varit förkyld i 2,5 vecka!!! Har inte kunnat andas med näsan på hela den tiden. Fatta va frustrerande ;( Nä nu är de sista rycket innan jobbet. Hoppas jag håller ut hela veckan när jag är såhär förkyld. Har redan gjort 2 veckor med sjukan och de är inget att rekommendera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback