work work

helst när man får fina övertidstimmar =)

Idag har jag inte fått mkt vettigt gjort. Varit på dollar och köpt onödigt skit , jysk och köpt kuddfodral, kiropraktorn och ätit hos mamma innan jobbet. Hade verkligen behövt vara hemma och göra lite nytta som tvätta, plocka ihop kläderna som jag bara slängt på golvet när vi kom hem, städa för de är verkligen kaos i vårat hem just nu.. Men tyvärr blir de inte mkt gjort när jag har em + jobbar extra och Anton är i Kiruna och jobbar. Tur att de kommer en ledigvecka snart :)

Är lite kluven om jag ska vara ledig på söndag. Hade varit riktigt skönt faktiskt. Känns som att det hade varit kul att fara ut med tjejerna när Julia kommer hem och allt =) eller bara ta en lugn och skön helg i Antons stuga. Jobbar till helgen och sen är de typ många veckor tills jag jobbar helg nästa gång och de känns ju bra =) faktiskt så är det 5 veckor och sen har jag semester 3 veckor och sådär.. Så de blir nog en ganska soft sommar.

Nu blev de massa ordbajs såhär på kvällskvisten.. god natt för er lyckosamma som får sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback