soligt

Ja nu är de soligt och varmt ute damer och herrar. Så varmt att de är svårt att sova. Funderar på att åka och köpa en sån där fläkt så de kanske blir lite svalare. Hade faktiskt behövt köpa nya foppa tofflor också, har haft dom i ganska många år och dom är så himla lätta att bara slänga på sig. Dock inte världens snyggaste, men de spelar ingen roll..

Imorgon ska jag ha FM istället för dagtid, då jobbar jag 6-13. De är väl bra, såhär på en fredag. Alltid skönt att sluta tidigare. Idag ska jag och fixa mina naglar. Behövs verkligen, de börjar se lite konstiga ut.. Får se sen hur länge jag har kvar dom. Dock så har jag ju klarat att jobba många veckor så de borde ju inte vara något problem, har ju faktiskt snart semester också.

Igår var jag och Anton hurtiga. Vi var till Markitta och rev bort panelen från köket så vi kunde börja med golvet. De känns som ett evighetsprojekt, men framåt går de iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback