sjukling

Såklart var jag tvungen att bli sjuk just när jag skulle tillbaka till jobbet efter några dagars ledighet. Ja de är ju just typiskt, ville verkligen inte bli sjuk nu. Får se om jag är pigg nog för jobb imorgon, vill dock inte smitta någon annan heller.

Julen var mysig och jag fick allt jag hade önskat mig, trots att jag i stort sett inte hade önskat mig något. De enda jag önskade mig var en minidator och de fick jag, skriver på den nu och de är lite svårt när de är så litet tangentbord men förutom de så älskar jag den!! =)

Nyåret gick i lugnt tecken. Var hos mamma och dom och åt middag, sen flängde vi runt överallt med Linn och Daniel och kl 12 var vi tillbaka hos mamma för att smälla lite raketer. När de var klart for vi till en fest och där blev de såklart trauma så vi slutade våran kväll och for hem vid 2 tiden. De var skönt att de blev ett lugnt nyår iaf.

Har iaf ett nyårslöfte men jag tänker inte säga va de är för de är pinsamt om de inte funkar, hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback