just lite less

I fredags var jag hos Nina och vi hade fredagsmys med pizza och chips. Dock var jag väldigt osocial eftersom jag sov lite då och då, var sjukt trött! men annars var de kul ;) Igår var jag och Sanna hos Lena och hade tjejkväll. Dock så drack alla förutom jag och Sanna för hon skulle jobba idag och jag orkade inte eftersom jag inte ides försöka komma in på krogen när de är 23 ;P så vid halv 11 tiden var jag hemma och skulle kolla lite tv men somnade typ direkt. typiskt när man har börjat kolla en bra film!

Nånå är jäkligt glad att man utsätts för vissa saker med vissa personer. Man tror dom är ens kompisar men de visar sig vara helt annorlunda =) men nästa gång kanske man kan se igenom såna. Om jag ska vara ärlig så är jag less på ganska mkt just nu. Helst vissa människor då. Men tur att jag inte är beroende av någon så de spelar ingen roll längre =) Man lär så länge man lever! Och som Anton sa igår " de är tur att vi älskar varandra " och de är jäkligt sant för just nu är nog han den enda jag litar på, förutom min familj då. Men inte är jag bitter =)


Sluttjatat om detta. Idag kommer hjärtat hem, fan vad jag har saknat han. De är så ensamt hemma nu :(
Nu ska jag hoppa i duschen och städa undan här hemma, jag har en tendens att stöka på helgerna så varje söndag måste jag agera städtant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback