vilken tur

Att julen börjar närma sig sitt slut. Inte för att jag inte gillar julen, jag älskar den, men det är alltid så förbannat stressigt. Vi sa att vi köper typ inga julklappar utan vi åker på utlandsresa till sommaren istället. Så sitter man där på julafton med typ 20 paket... Inte för att jag ska klaga, fick verkligen ALLT som jag hade önskat och sånt som jag inte hade önskat, men som var helt perfekt. Igår, på självaste juldan, gjorde vi inte mkt mer än låg och slappa i sammakko och åt lite julmat. Sen for vi hem och jag som trodde de skulle bli en tidig kväll eftersom jag har FM i veckan, men icket de. Vi skruvade ihop våran nya byrå till köket och sen for vi förbi päronen. Blev lite filmtittande och jag somnade eftersom mina ögonlock var väldigt tunga, så for vi hem vid halv 1 och sen upp kl 5 idag. Känner mig lite trött men ändå helt okej med tanke på att det är röd dag idag. Hade verkligen helt perfekt schema detta år kring julen. Ledigvecka julveckan och FM denna vecka, alltså ledig helg = ledig nyår. Dock inga planer men väldigt skönt och veta att man är ledig då.


Kommentarer
Postat av: SARA JASIM

jul e kul

2011-12-26 @ 08:02:23
URL: http://sarajasim.blogg.se/
Postat av: cygjhyu7

cfyh jfy f

2012-01-04 @ 12:40:28
URL: http://customessays.ws/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback