Fan vad tiden springer iväg

När man har ledigvecka. Heeelt sjukt.


I lördags var vi på 50års-fest. Riiktigt roligt faktiskt. På söndag var vi på julbord på nex, helt oslagbart, dom har verkligen allt!! Var mätt som en gris efteråt. For till Bella en sväng och sen bara hem. I måndags fyllde Ninnie 30 år, så då var de kalas där. Man hinner inte med tiden när man är ledig. Igår gjorde jag storkok i palt och mamma och pappa kom och åt. Idag har jag hjälpt mamma och måla klart deras dörrar och snart ska jag och Sanna fara och simma. Ja en liten snabbsammanfattning. Har dessutom hunnit tvätta en del i veckan, fan vad stolt jag är över mig själv, har då inte legat på latsidan :D

Lördag blir de ju som sagt smink och foto, farfar fyller år och en annan rolig grej.. wehoo


Kommentarer
Postat av: book reports

I think this idea is very much good! I think I will spend my weekend such a way too


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback