ny ruta....igen???

Jaha då blir de snart att byta min tredje ruta på 1 år. Fan vad surt det är. Fick ju mitt första stenskott när jag hade ägt bilen en vecka. Igår lånade Anton den och for till Markitta. Idag när jag vaknade och skulle fara iväg var de en stor spricka i mitten på rutan :( Var faktiskt på väg till glasmästaren idag för att fixa de där lilla stenskottet jag hade fått, men nu var de alltså ingen ide eftersom hela rutan kommer snart få en stor spricka... 1700kr att byta skiten.. fy fan. usch. onödigt...

Idag har jag som sagt varit förbi glasmästeriet. Men har också hunnit vara och köpa present till Danne, Kicki och Anton.. Bara kvar till Bella som fyller år imorgon =) Jäkligt många som fyller år i april.. Måste dock hitta något mer till Anton. Har bara hittat lite kläder. Ganska trist för han får alltid det! Dock är de ju något han behöver, men ändå.. Har frågat om han vill ha en mobil men han har min gamla och säger att den duger. Börjar ju dock bli ganska sent och beställa eftersom han fyller år på måndag som är en röd dag och så är de typ bara halva veckan sen är de ju påsk. Sååå typiskt.

Nu ska jag försöka röja upp här hemma lite och kanske kolla något bb avsnitt som jag har missat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback