måndag och ledigvecka

Känner mig dock inte värdig denna ledigvecka eftersom jag var sjuk hela förra jobb veckan :`( Nånå idag ska jag iaf på lassa och lämna blodprov som läkaren ska kolla på till på onsdag då jag ska träffa han. De är pga strålningen. Hoppas de inte visar något konstigt men de borde den ju inte eftersom då borde dom ha hört av sig tidigare.

Helgen har varit väldigt lugn och mysig. Man kan ha kul utan alkohol, haha ;P riktigt skönt att vara nykter faktiskt.

Känns som att jag har jätte mkt att göra den här veckan. Idag ska jag på lassa och har även pratat med banken. Senare i veckan ska jag på möte på banken, läkarbesök, jag måste på jobbet och lämna lite papper, städa golfen både insidan och utsidan, åka till Kiruna och hämta bilen, packa och handla inför helgen osv. Men de är bra för då går tiden fort och de blir fortare maj och våran utlandsresa. De är helt sjukt vad jag längtar.

Nu måste jag hoppa i duschen så Emelie slipper vänta =) pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback