JAG ÄR KÄR

Detta har varit en bra dag hittills.. Har pratat med en tjej som jag har saknat mkt. Är glad att vi har rett ut en sak och nu är allt på sin ordning :) Sen så ska jag snart hem och sova och de är ju alltid skönt. Ska försöka att inte sova allt för länge eftersom då kan jag inte somna på kvällen och vill inte ligga och snurra till 5 på morgonen på min ledigvecka. Måste se om glasmästeriet har tid att fixa ett stenskott åt mig. Fick ett för någon dag sen när jag var på g till jobbet........ :( Sedan tänkte jag kanske också gå på stan och köpa en present till Danne som fyllde år idag. Måste också hinna gå ut med alla hundar en sväng, hjälpa svärmor eftersom hon har brutit foten;/

Ja nu till saken att jag är kär. Anton har ju hämtat valpen, vet inte om jag har skrivit om detta ??? (nattvecka, remember) Men jag är iaf helt förälskad i den. Iofs, vilken valp är inte söt? Den är dock bara 7 veckor och redan så busig. Kommer bli ett helvete med den när den blir någon vecka äldre;P Såååå mysig är den iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback