äntligen är min bebis här

Och med det menar jag såklart min superfina nya bil =) älskar den. Helt sjukt skönt vad bra det känns att köra runt med pärlan. Det är inte många som kan säga att dom har beställt en helt ny bil vid 20 års ålder!!! ;P

Just nu är de nattvecka. Ganska skönt och jobba då faktiskt. Man sover på dagarna när alla jobbar och vaknar lagomt till middagen och hinner sociala lite grann. Helt perfekt, förutom fm veckorna när man har normala tider och ledig helg.

Idag har vi varit och fikat hos Elin som fyllde år i fredags och sen har jag bara tagit det lugnt innan jobbet. Man blir så himla seg när man har vaknat sådär på eftermiddagen =) Skönt att jag kan sova på dagarna, inte alla som kan de. Jobbigt dock eftersom de ringer och plingar aldrig så mkt i min telefon som när jag har natt veckorna. Nånå de är ju kul att folk hör av sig =) Idag hade jag just vaknat där vid 15-tiden och så ringer telefonen så står de Linn, blev riktigt förvånad och var tvungen att gnugga mig i ögonen mer än en gång, haha ;P Är flera flera månader sen jag pratade med henne sist ;(

Ska sätta in bilder på datan någon dag och visa min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback