nya tag

Ja, nu tar vi nya tag igen med tapeterna. Hann inte riktigt klart igår eftersom det var mkt svårt med mönsterpassning och med fönster, rör, element, dörrar och allt i vägen. Man måste komma ihåg att jag och farfar inte är några proffs =) Höll på från 11 på dagen till 8 på kvällen med endast ett matstopp, de är bra jobbat tycker jag ;) De jobbigaste var nog ändå med underarbetet, skära kanter på gamla tapeten, spackla osv.

Nä nog tjatat om tapeterna. Nu måste jag koka lite makaroner så jag har till min matback idag. Ska ju och jobba EM idag :/ Alltid skönt att vara ledig men får ju trots allt jobba med mitt gamla skift så de är väl helt okej. Hade tänkt hinna förbi kommunen idag också, måste slänga in ett papper. Får se hur långt vi kommer med tapeterna. Nu färdigtjatat om allt, magen skriker efter mat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback