ja hej

Som vanligt så är de längesen jag har skrivit. Har iofs haft lite tid pga allt springande på sjukhuset pga provtagning + att de har varit mkt på jobbet osv. Sen får man inte glömma alla hemmasysslor och de är inte lite att göra ;/ Väntar fortfarande på några provresultat och de, känns dock lite lättare nu än de gjorde tidigare.

Snart är de julafton och jag är faktiskt klar med alla julklappar och de känns otroligt skönt. Har varit de ett tag nu. Skönt att slippa stressen och springa runt på stan som en galning och leta sista minuten julisar. Jobbar sista dagen imorgon sen är jag ledig hela 11 dagar. Ska bli skönt med lite vila pga allt som hänt på sistone. Kanske blir att vi åker till Umeå också någon dag eftersom Anton också är ledig mellandagarna. Snart är också juldagen här och jag tror att de kommer bli skit kul =)

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 14:26:23
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback