ja då får man försöka plita ihop något vettigt

Tar alltid så lång tid innan jag skriver igen. Men som sagt, har inte tid för datorn nå mer! haha :P

Jobbar iaf på för fullt på mitt nya jobb, dock i Aitik men nu på elverkstan i nya verket och inte på driften. Känns riktigt bra faktiskt. Har nu anställning till 1 maj sen får jag se om jag får fortsätta, hoppas ju självklart på de.

Har nyss varit hos frissan och jag blev rödhårig, igen ;P Kändes som att mitt hår verkligen behövde något nytt, kändes alldeles för slekigt (för att härma min arbetskompis Sara;) Men nu är de på topp. Har en så underbar frissa att hon också plockade mina ögonbryn och färgade dom. Fint och vara lite nyfriserad när vi ska på julbord till Boden på lördag. Innan de blir de lite shopping i Luleå. Läääängtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback