skip-bo

Det går fortare att skriva skippo, så hädanefter kallar vi spelet skippo istället för skip-bo som det egentligen heter. Iaf, det är det roligaste spelet jag har spelat på länge. Idag satt jag och Danne från typ 12 tiden till 17 tiden och spelade. Spelade nästan nonstop förutom pauserna när vi åt, bytte låt eller klipp på tuben eller när Sanna eller mamma skulle vara med och spela =) Efter det for jag och Sanna förbi mormor och sen till Helena och käka nån slags kaka, sen for jag hem och bänkade mig för idol. Har också hunnit kolla kändisdjungeln för den delen. =) Nu tänkte jag väl strax gå och slå på tvn i mitt rum, fan för Anton som inte kommer och sover med mig idag:(. Ska ju på möte imorgon på arbetsförmedlingen, inte för att det kanske behövs eftersom jag ska arbetsträna och det på måndag, men ifall det inte skulle bli nått med det här jobbet så kanske jag får den där ersättningen från arbetsf. iaf.


mkt teeeext. godnatt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback