måndag

Jaha. Idag har jag hunnit ringa till arbetsförmedlingen och bokat ett möte. Nog för att jag har ett deltidsjobb men hon ville ändå att vi skulle träffas imorgon. Har också hunnit skicka mitt cv till ett företag. Har kollat mitt schema och jag jobbar först om 2 veckor, om de inte blir någon ändring. Jobbigt läge. Hade velat jobba varje dag.. men men, man får väl ta det som bjuds. När säsongen sätter igång blir det säkert att jobba mer, förhoppningsvis iaf.

Igår var vi och köpte en toppmatad tvättmaskin som vi ska ha i lägenheten. Idag har Anton varit och köpt en dammsugare till oss. Fick även saker till läggan när jag fyllde år, typ bestick och sånt. Bra bra. Måste åka till IKEA också här nån helg och de kommer bli roligt, helst när man har saker att köpa. Så värdelöst att bara gå där utan att riktigt behöva nått. Den 5e helgen från och med nu så börjar vi flytta in mest troligt, bara vi får nyckeln då alltså =) gud vad skönt det ska bli med något eget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback