grattis

Jennie som fyller år idag ! Har faktiskt redan hunnit vara och fika. Den tjejen kan baka säger jag bara;) Synd att hon inte kan komma till mig på lördag för hon jobbar;/ Får göra något annat någon annan dag istället =)

Igår fick jag höra om mina tider som jag ska "arbetsträna" eller vad man ska säga. Ska se om jag passar att jobba där, så att säga. Ska bli spännande. Börjar 21 sept, längtar redan faktiskt =) Hoppas jag får åtminstone tillsvidare anställning, behöver ju ett jobb när vi ska flytta =)

Nu ska jag byta om till mjukiskläder sen blir det nog att börja läsa boken jag har lånat av Jennie =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken underbar röd färg :D

2009-09-13 @ 16:02:03
URL: http://johannaabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback