fart och fläkt

Idag har dagen gått i 1000 knop. Dagen började mkt trevligt, var och luncha med Stina och Lina sedan kollade vi stan lite snabbt. Efter det for jag hem och tänkte sätta löshår, men då var jag tvungen att färga det och helt perfekt skulle mamma och Sanna på coop så jag följde med och köpte färg. Efter det skulle vi ju hem, men vi for förbi syrrans jobbarkompis och kolla en soffa och sedan förbi eriksson och hämta pappa. Ni som känner oss vet att detta inte görs på några minuter. Väl hemma vid 6 tiden tror jag så började jag färga mitt hår och sen var jag tvungen att fara till Anton för att lämna bilen för han skulle till stugan och jaga. Efter det satte jag mig ned och sydde fast microringarna och var klar vid 8 ungefär. Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så hon kan sätta håret åt mig, typiskt att det var ett förbannat föräldra-möte mitt i allt :P Men snart är hon ju hemma, fast får väl se om vi sätter det före eller efter idol. Skulle egentligen kolla idol med Stina och Lina, men jag hinner inte :/ Aja, kanske hinner imorgon istället =)


creds till er som orkat läsa om min händelserika dag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback