en fin gest

Jennie bjöd mig på lunch igår eftersom hon missade hela min födelsedag. Tack sweetie =)
Gjorde faktiskt inte så mkt igår. Jobbade, käkade, var på stan en sväng, var hos mormor, hos sanna, hem och kolla idol, halva kändisdjungeln sen somna jag. När jag ser vad jag har skrivit så gjorde jag ändå ganska mkt igår =) haha .. Just nu ser mina planer ut såhär: har just duschat, ska fixa håret och sminka mig lite, träffa Anton sen kanske kika idol eller nått.

Imorgon blir det mest troligt att jag sover i Markitta med hjärtat. Ska iaf på bingo i niilivaara (stava?) och Markitta är ju på vägen så det är perfekt. Nä nu måste jag börja torka håret, det är såå  jävligt jobbigt men dock nödvändigt.



Förresten. tack jennie för att du förgyllde min kväll med ditt inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback