älg jakt

I helg har jag hunnit att vara ut. For spontant med Stina, Emelie och Hanne. Var kul tills jag var tvungen att åka hem med min lite allt för mkt alkoholiserade pojkvän. Hittade Danne och Fredo också mitt i allt och efter lite slagsmål mellan två killar (inte mellan dom) så for Danne hem med oss. Anton däcka så fort vi kom hem.

Igårkväll har jag till och med varit på älgjakt. Haha. Anton tvingade mig i stort sett. Var väl sådär. Satt och "passa" och sedan gick vi runt en liten sväng och sen for vi hem. Vi värmde bastun, var förbi Antons kusin sen for vi och basta sen kolla vi tv och somnade sådär lagomt vid kanske 10 tiden. haha =)

Jahaa. försökte ladda upp lite snygga bilder på mig och Anton från älgskogen. Men det gick inte att skicka från mobilen till datorn nu. Var iaf skit snygg i hans kängor i strl 41, alldeles för stor camoflagejacka och ett par gröna pants. Nice =) Hade ju skrämt bort björnen iaf om den kom för att jag var så ful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback