onsdag

Igår var jag helt virrig vilket resulterade i att jag satt utanför jobbet i bilen 05.56, skulle just gå in och kom på att jobbnycklarna var hemma. Yeees. Var tvungen att köra ända vägen till fucking malmsta och sen tillbaka. Fick stressa som en tok, fast blev ändå bara ca 3 minuter sen att öppna till frukosten =) Sen när jag skulle hem så glömde jag sååklart att skriva ut mig och skriva upp mina timmar, var tvungen att ringa och be Malin göra de. haha .. hojja va virrig man får vara.

Idag har jag inte hunnit så mkt mer än jobbat. Har iaf spelat skippo med Alex och plockat lite i röran i källan. Har hela min och Antons lägenhet i källaren och garaget. Inte illa de;p Fast snart får vi börja flytta och då blir de lite mer ordning i kaoset. Vad som händer senare idag har jag ingen aning om, fåååår seeeee =)

Nu ska jag sätta in lite låtar på Antons usb till bilen, så jääävla less på låtarna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback