mååndag

Klockan är inte ens 12 och jag har hunnit med jätte mkt känns det som =) Har varit och besiktat audin, CO halten var alldeles för hög så de var vi tvugna och fixa och sen fara tillbaka och besikta:( annars blir det körförbud om en månad, fan !! Efter de for jag på banken och satt in lite pengar till mina räkningar, fy fan för de också :( Sen var jag förbi BB.. Hade ju presentkort dit sen jag fyllde år. Vi kommer få de jätte fint hemma !!! Gud vad jag längtar:D.. Behövde endast betala 38 kr själv, för resten hade jag presentkort på, najjjsss.. Ja, en lite b sak är att jag jobbar på halloween, 22.30 - 03.30.. jaja, de kommer fler helger, får ju pengar iaf :D

När Anton slutar ska vi och kolla skohylla och hatthylla. Skiten fanns ju inte på IKEA :( vi hittade jätte fina men dom var slut, ofc. Ska också köpa en t-shirt till i helg, vi ska vara utklädda på jobbet. Jag jobbar som DP (diskplockare) vilket betyder att jag ska plocka in alla glas och diska, sen fylla på i baren. Hinner ju se ganska mkt folk iaf =) tur de ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback