jag ska måla hela världen...

Kan man ju faktiskt tro. Igår hade jag fullt upp. Målade om en stoor lampa, en ännu störreeee spegel och lackade även om min tv-bänk. Känns jävligt skönt att göra bort allt sånt innan vi flyttar, för annars blir de ju bara massa tusen olika projekt och då slutar de oftast med att man gör det "sen".. De tog typ hela dagen att dona, var även förbi dollar och coop. Fick banankartonger av coop så jag har lite när vi ska flytta. Fan vad jag är bra. Planerar flera veckor i förväg. Vuxenpoäng ?

Idag har jag jobbat.. 6-15. 9 timmar alltså. Har gått förvånansvärt fort men oj vad ont i fötterna jag har. Det blir inte mkt sittande på jobbet kan jag lova. Samma skift resten av veckan också. Hur ska jag orka ?=) Men de blir ju pengar, vilket jag är i stoooort behov av. IKEA mest troligt på lördag. Läängtar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback