jaahaaaaa

Ja. Vad ska man säga.

I fredags var jag, anton, sebbis, anna och christoffer och käka på thai. Det var faktiskt gott =) Nog för att jag körde safe och tog nått jag visste att jag skulle gilla =) haha.. Efter de kollade vi idol och sen for vi hem. I lördags var de en jävla heldag. Vaknade vid 8, hämtade Sanna och for på morsan och deras loppis. Hjälpte till hela tiden, for och kolla handboll, förbi dollar, coop, käka på frasses och sen var de bara att pallra sig hem och börja fixa håret och de. For sedan till Emelie, till nån nisse, tommy och sen krogen. Vid ett tiden på krogen fick jag och Bella less, vi ville hellre åka hem och äta rostmackor. Mkt bra beslut =) Vaknade förjäävla tidigt på söndagen eftersom folk ringde hela jävla morgonen. Vi klev upp, kolla film och sen var de bakishäng för hela slanten med alla som var ut dagen innan =) Ja. De va de de.... :P

Nu tänkte jag hoppa i duschen och sen vänta på att FAB har telefontid. Har lite frågor om läggan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback