sambo

nu har valpen lämnat mammas trygga famn för ett eget boende. De är faktiskt ganska sorligt men de känns ändå bra.. Har ju inte så långt hem så de är ganska lugnt =) En sak som jag aldrig trodde var att vi skulle bli kullebor, men de blev vi iaf, så man ska aldrig säga aldrig. haha =) Har iaf beställt internet igår och den skulle komma inom 3-5 arbetsdagar så snart kan jag uppdatera lite mer än de har blivit på senaste..

Har iaf jobbat idag, ska på möte med jobbet vid halv 2. Känns jävligt jobbigt och köra fram och tillbaka till dundret igen när man redan varit där men de ska nog gå bra. Nu ska jag skriva mitt ........ till ett ........ intressant va? =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Erkänn att kullen är bäst! ;)

2009-12-04 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback