hej mina vänner

Känns som att jag inte har tid med datorn nu för tiden. Tänkte bara upplysa er om att jag har jobbat 11 dagar i sträck.. 2 arbetsdagar till sen är jag ledig 1, kanske 2 dagar. Jeeeeyyyy =)

Igår var vi hos frissan. Blev riktigt nöjd faktiskt. Slipper mitt mörkbruna ett tag iaf. Har varit ganska less på det på senaste tiden. Efter det var jag och Anton förbi Daniel och Linn och de va himla trevligt =) Kan också upplysa er om att jag åt frukost kl 8 på jobbet och efter det så åt jag typ 5 tuggor pizza och det var allt på hela dagen. Det är ganska ovanligt för att vara mig. Konstigt att jag inte började må illa, fast otroligt nog så kände jag mig inte ens hungrig.


Förresten så suuuuuuuuuuuper grattis till Bella och alla småknattar som har blivit storesyskon =) plus till Annhelen och Micke då som har blivit föräldrar igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback