when it was good






Ja ni mina vänner. Nu har jag kommit en väldans bra bit på min bokanalys, förhoppningsvis är den klar. Tänkte bara kika igenom den lite granna och kanske finslipa. Det känns himla bra, har isf bara en ca 1-2 minuters lång "redovisning" att skriva. Ska stå inför hela klassen och försöka sälja min bok. Är nog inte allt för svårt så det borde inte ta upp alldeles för mkt av min tid. Annars då ? Ja för tillfället händer det inte allt för mkt i mitt liv. Har fortfarande praktik vilket resulterar i att jag är trött och slut nästan varje dag :p .. Nu ska jag kolla igenom analysen sen blir det att invänta hjärtat och gå och lägga sig, klockan närmar ju sig faktiskt 10 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback